Işın Kariyer 3D Studio Max Kursu

3dsmax en çok sinema televizyon ve mimari alanlarda kullanılmaktadır. Sinema ve televizyonlarda gördüğünüz 3ds max kursu birçok görsel efekt (Arabaların Patlaması, Uzay Mekikleri, Doğal Afetler, Yıkılan Patlayan Binalar, Arabaların şekilden şekile girmesi vb.) yapılabilir, Bunların dışına mimari olarakta yaygın bir kullanım kitlesi bulunmakta. En büyük amacı ise yapımı çok uzun süren, imkansız yada yüksek maliyet isteyen sahnelerin fotoğraf yada video olarak hazırlamaktır. Mesela 3 yıl sürecek bir alışveriş merkezi veya tatil köyünü 3dsmax kullanarak 3 yıl beklemeden bir iki hafta içinde müşterilere gösterebilme imkanına sahip olursunuz. Buda size büyük bir avantaj ve iş imkanı sağlar. 3dsmax ile imkansız olan hiçbirşey yok. Yapnaız gereken düşünmek, tasarlamak ve sunmak.
0
3dmax, bilgisayar
3D Studio Max

Neden 3D Max?

3D Studio Max şu anda dünyada en çok kullanıcısı bulunan programdır. Diğer programlara göre kullanım kolaylığı ve öğrenmede bulunabilecek kaynak bilgiler açısından oldukça doyurucudur. Max hariç diğer programlarda mimari çalışmak max’e göre güçtür. Max’in enbüyük avantajlarından biride mimari çizimlerdeki kullanılabilirliğidir. Autodesk firmasına ait 3DSMax gene Autodesk Firmasına ait AutoCAD ile uyumluluğu en fazla olan programdır.

3D Studio Max Kursu: 3ds max kursu  Bu eğtimde 3dsmax ile tanışacak, arayüzü ve arayüz komutlarını esnek ve hızlı bir biçimde kullanmayı öğreneceksiniz. Ardından 3Boyutlu nesneler hakkında bilgi edindikten sonra sırasıyla modellemeye, malzemeler, ışıklandırma, kameralar, animasyon, render konularını öğreneceksiniz. Ve kursun sonunda artık istediğiniz modeli çıkarabilecek, istediğiniz gibi giydirecek ve kendi hayal ve düşüncelerinizi resim veya animasyon halinde elde edebileceksiniz.

Giris Modelleme

  • 3D Modeleme ve Animasyona Giriş
  • Arayüz Komutları ve Arayüz Kullanımı
  • Hazır model türleri ve kullanım şekilleri
  • Modelleme Tekniklerine giriş
  • Polygon Modelleme Tekniği (Edit Poly)
  • Sipline Modelleme Tekniği (Shape to Surface) (Edit Spline)
  • Extrude, Bevel Loft, Lathe Teknikleri
  • Compound Objeler Nurbs Modelleme Teknigi Patch Modelleme Teknigi

 

Malzemeler

  • Malzeme Editörüne giris (Material Editor)
  • Malzemelerin yapisi ve kulanimi
  • Malzeme Türleri Standart Malzemeler
  • Mental Ray Malzemeler Hazir Mimari Malzemeler
  • Malzeme Hazirlamak ve Nesneye Atama
  • Çoklu Malzeme Türleri (Multi/Sub Object)
  • Displace Map Sistemleri
  • Malzeme ve Isiklar Arasindaki iliski
  • Mental Ray Malzemeler V-Ray Malzemeler

 

Isiklar

  • Isik sistemlerine Geçis
  • Isik Türleri ve Yapilari
  • Sahneye Isik ekleme ve Sahne Ayarlama
  • Isik Sistemlerinin Özellikleri Raytrace,
  • Radiosity Kullanma Günes ve Günisigi Sistemleri
  • Sahne isiklandirma teknikleri Gündüz, gece olaylari
  • Mimari Isiklandirma (iç ve dis cephe) Render Motorlari ve Isiklandirma

 

Render

  • Render nedir?
  • Render’a Giris
  • Render Ayarlari
  • Sahne Ayarlama ve Çikis Formatlari
  • Video animasyon hazirlama
  • Default Scanline Render Motoru
  • Mental Ray Render motoru
  • V-Ray Render Motoru
  • V-Ray Ayarlari Fotogerçekçi sonuçlar

Yorumlar

    Yorum Yaz

    1
    Menu