İkiteknik Bilişim 3D Max Kursu

3D Max Mimari Kursu Mimari çizim tasarım ve animasyonu öğrenmek için ikiteknik bilişim farkı ile, Sadece tasarlamaktan ziyade Proje temelli eğitim tekniğimizle öğreneceğinize emin olabilirsiniz. 3D Studio Max 2017 Programının gelişmiş özellikleriyle eğitimde kaliteyi göreceksiniz.
0
3dmax, bilgisayar
3D Studio Max

Autodesk 'in dünya çapında en çok kullanıcıya sahip olan 3 boyutlu modelleme, canlandırma ve kaplama yazılımı 3ds max, etkileşimli ve gerçek zamanlı çalışma ortamına sahip en kapsamlı 3 boyutlu modelleme, aydınlatma, canlandırma ve kaplama yazılımıdır. Özel efektler, karakter canlandırmaları ve oyun üretimi için geliştirilmiş olan en kapsamlı, nesne yönelimli, modelleme, kaplama ve canlandırma programıdır.

 

Gerçek Mekan Kavramları

  • Bilginin sayısallaştırılması 
  • Mekan, Zaman, hareket, göreceli mekan
  • Sonsuzluk ve limit
  • Işık, renk, gölge
  • Yüzey, kütle
  • Ölçü, çizim, ölçek, model, simülasyon
  • Görme, paralel ve kaçışlı perspektif
  • Kursiyer Çalışmaları


Sanal Mekan Kavramları

  • Sanal mekan (gerçek mekan simülasyonu olarak sanal mekan)
  • Vektörel Grafikler
  • Raster Grafikler
  • Yüzey, kütle, boşluk, doku, ışık, renk, gölge, şeffaflık gibi gerçek dünya efektlerinin sanal mekanda var oluş biçimleri ve ilgili sayısal parametreler)
  • Sayısallaştırma
  • Göreceli mekan, koordinat sistemi, göreceli koordinat sistemi

Bilgisayar destekli tasarım & görselleştirme kursu süresi boyunca eğitimi verilecek olan yazılımlar:

  • 3d Studio MAX
  • V-Ray 3.40
  • Autocad 3D
  • Adobe Photoshop
  • Adobe AfterEffects
  • Adobe Premiere


3DS Max e Giriş

  • 3ds Max kullanıcı arayüzü
  • Görünüşlerin ve arayüzün kullanımı klavye kısayolları ve kişis
  • 3ds max ile çalısacağımız dosya tipleri export/ımport/save ko
  • 2 ve 3 boyutlu çalışma ve 3 boyutlu mekan algısı


3DS Max de Nesneler

  • 3ds Max’in nesne algoritması: nokta, çizgi, yüzey, kütle, vertex
  • Nesne oluşturma
  • Nesnelerle çalışma


3DS Max Modifier Menüsü
Modıfıer menüsü komutları ( Affect Region, Bend, Cap Holes, Cloth, Displace, Edit Mesh, Edit Normals, Edir Pathch, Edit Poli, FFD, Flex, HSDS,Lattice, Melt, Mesh Select, Mesh Smooth, Mirror, Noise, Normal, Optimize, Push, Relax, Ripple, Shell, Skin, Slice, Smooth, Spherify, Squeeze, Symmetry, Taper, Tessellate, TurboSooth, Twist, Unwrap UVW, UVW Map, Vol Select, Wave, Bevel, Edit Spline, Extrude, Fillet, Chamfer, Lathe )


3DS Max Poly Modelleme

  • Sınırlar, şekiller, nesneler
  • Polygon şekiller, vertexler
  • Polymesh, soft selectıon, subdıvısıon surface seçimleri
  • Yüzey dönüştürücü
  • 3ds max'de arazi ve yol modellemesi


3DS Max Kaplamalar

  • Nesnlerde kaplama yöntemleri
  • Mimari kaplama yöntemleri


3DS Max Render

  • Perspektif:cinsleri ve perspektif çizme/kaçışlı izometrik para
  • Fotoğraf:temel fotoğrafçılık bilgisi, mimari fotoğraflama(kadr
  • Işık:ışık renkler ve gölge bilgisi
  • Vektörel grafiklerin anlatımı
  • Temel pc donanım bilgisi. bilgisayarı hız için etkili kullanma
  • Render menusu render alma yöntemleri(motorlar)


3DS Max V-Ray Eğitim
3Boyutlu yazılımlarının en güçlü programlarından biri olan 3d Studio Max üzerine plugin olarak eklenen  render motorudur.


3DS Max Animasyon

  • Animasyon oluşturma
  • Montaj Animasyonu
  • Mimari mekan animasyonu
  • Particle Systems (Parçacık Animasyonları: PF Source, Snow, PArray, Super Spray, Spray, Bilizzard, PClout) 
  • Reactor (Riget Body, Cloth, Soft Body, Rope, Deforming Mesh, Plane, Spring, Wind, Toy Car, Wather) 
  • Deflectors (SDeflector, Udeflector, Deflector)
  • Curve Editor
  • Constraints (Sınırlamalar Path Constraint, Psition Constraint , Link Constraint , LuokeAt Constraint , Orientation Constraint , SurfaceConstraint , Attachment Constraint )
  • Animasyon kontrolleri
  • Animasyon render’ı almak


Adobe Photoshop Eğitimi

  • Photoshop/rpc/piranesi ile sahneyi tamamlama yöntemleri
  • Photoshop ile render düzenlemesi ve baskıya hazırlama


Adobe After Effects Eğitimi
Adobe After Effects; endüstri standardını kullanarak çekici filmler ve müthiş görsel efektleri hassasiyet, verimlilik ve sınırsız çeşitlilikle yaratılabilecek bir programdır.


Programa Giriş

  • Adobe AfterEffects de Kompozisyon Oluşturma,
  • Öğeleri Programa Çağırma


Adobe After Effectrs Menüleri ve Bu Menülerle Bağlantılı Kısayolların Tanıtılması

  • TimelineLayer Kavramlarının Acıklanması
  • Timeline da Öğelerin Sürelerinin Ayarlanması


Adobe After Effects de Maskeleme Kavramına Giriş

  • Ayrıntılı Olarak açıklanması,
  • Keyframe Kavramına Giriş
  • RotoScoping Tekniği
  • Hareketsiz Resimlere Hareket Kazandırma
  • Motion Blur Özelliğinin Anlatılması
  • Motion Tracking Yani Görüntü Takibi Kavramı
  • Adobe After Effects Örnek Bir Uygulama


Motion Tracking ve Perspective Corner Pin Kavramları

  • Kompozisyon İçinde Diğer Bir Kompozisyonu Kullanabilmek
  • Effects Panelindeki Efektlerin Öğelere Uygulanması
  • Green Box Kavramı Yani Arka Planı Transparan Yapma (Colorkeying, Keylight Efektinin Tanıtılması Ve Kullanılması)


Adobe After Effects de 3D Kavramına Giriş

  • Kamera Kavramını Anlama
  • Kameralara Hareket Vermek
  • Light Kavramına Giriş (3D Işık Kavramı)


Adobe  Premier Eğitimi
Adobe Premiere animatörlerin en sık kullandığı montaj programıdır. Adobe Premiere yazılımı ile herhangi bir zorlukla karşılaşmadan Video elde edebilir, video ürünlerinizi güzelleştirmek için gerekli tüm araçları kullanabilirsiniz.

Yorumlar

    Yorum Yaz

    1
    Menu