Bilgisayar destekli tasarım & 3d görselleştirme kursu süresi boyunca eğitimi verilecek olan yazılımlar:
01. Autocad 3D
02. 3D Studio MAX
03. Adobe Photoshop
03. Profil çizimleri
04. Adobe Premiere
Gerçek Mekan Kavramları
01. Bilginin sayısallaştırılması
02. Mekan, Zaman, hareket, göreceli mekan
03. Sonsuzluk ve limit
04. Işık, renk, gölge
05. Yüzey, kütle
06. Ölçü, çizim, ölçek, model, simülasyon
07. Görme, paralel ve kaçışlı perspektif
Sanal Mekan Kavramları
01. Sanal mekan (gerçek mekan simülasyonu olarak sanal mekan)
02. Vektörel Grafikler
03. Raster Grafikler
04. Yüzey, kütle, boşluk, doku, ışık, renk, gölge, şeffaflık gibi gerçek dünya efektlerinin sanal mekanda var oluş biçimleri ve ilgili sayısal parametreler)
05. Sayısallaştırma
06. Göreceli mekan, koordinat sistemi, göreceli koordinat sistemi
AutoCAD 3D Uygulamaları
01. Şekiller
02. Şekillerle çalışma
03. Autocad yüzey modelleme
04. Basit yapı elemanlarının modellenmesine örnekler (kapı pencere)
Giriş
01. 3ds Max® kullanıcı arayüzü
02. Görünüşlerin ve arayüzün kullanımı klavye kısayolları ve kişiselleştirme
03. 3ds max® ile çalısacağımız dosya tipleri export/ımport/save komutları
04. 2 ve 3 boyutlu çalışma ve 3 boyutlu mekan algısı
Nesneler
01. 3ds Max®’in nesne algoritması: nokta,çizgi,yüzey,kütle,vertex,mesh kavramlarına giriş
02. Nesne oluşturma
03. Nesnelerle çalışma
Modifier Menüsü
01. 3Modıfıer menüsü komutlar
Poly Modelleme
01. Sınırlar, şekiller, nesneler
02. Polygon şekiller, vertexler
03. Polymesh, soft selectıon, subdıvısıon surface seçimleri
04. Yüzey dönüştürücü
05. 3ds max®’de arazi ve yol modellemesi
Kaplamalar
01. Nesnelerde kaplama yöntemleri
02. Mimari kaplama yöntemleri
Render
01. Perspektif:cinsleri ve perspektif çizme/kaçışlı izometrik paralel ve plan perspektifler
02. Fotoğraf:temel fotoğrafçılık bilgisi, mimari fotoğraflama(kadraj ve kompozisyon oluşturma) mimari mekanı perspektif ile anlatmak
03. Işık:ışık renkler ve gölge bilgisi
04. Vektörel grafiklerin anlatımı
05. Temel pc donanım bilgisi. bilgisayarı hız için etkili kullanma ipuçları
05. Render menusu render alma yöntemleri(motorlar)
V-Ray eğitimi
01. Photoshop/rpc/piranesi ile sahneyi tamamlama yöntemleri
02. Photoshop ile render düzenlemesi ve baskıya hazırlama
Animasyon
01. Animasyon oluşturma
02. Mimari mekanı animasyon ile anlatmak
03. Animasyon kontrolleri
04. Animasyon render’ı almak
05. Adobe premıere® ile animasyonun düzenlenmesi montaj ve seslendirme